Adakah Creeper Creative membekalkan kemeja korporat custom made sahaja?
Ya, kami hanya mengambil tempahan 'Custom Made' sahaja. Hal ini kerana matlamat kami untuk memenuhi kehendak pelanggan bermula dari rekaan hinggalah pengeluaran dilaksanakan di sini. Fokus kami adalah menghasilkan mutu jahitan menggunakan fabrik terpilih yang berkualiti unggul semata mata untuk serlahkan gaya mempersona. Anda akan diberi perkhidmatan PERCUMA mengubah design & warna korporat anda sendiri. Sila layari f1shirt.wordpress.com untuk memilih contoh-contoh design uniforms dari catablog Creeper Creative.

Berapakah minimum order tempahan?
Minimum order tempahan adalah 20 pcs

Berapa lamakah tempoh tempahan untuk disiapkan?
Creeper Creative melaksanakan sistem pengeluaran berjadual. Kami mengambil tempoh proses pengeluaran mengambil masa 30 hari dari tempoh tempahan bermula.
Namun begitu, pihak kami akan menghubungi anda sekiranya tempahan siap Iebih awal dari dijanjikan.

Bagaimana proses untuk tempahan?
Cara 1 : lsi dan lengkapkan maklumat borang tempahan beserta lampiran design anda, kami akan menghantar sebut harga kepada anda setelah memproses borang tempahan tersebut.
Cara 2 : Anda juga boleh emailkan tempahan anda beserta senarai saiz di creepencreative. kami akan menghubungi anda untuk proses seterusnya.
Cara 3 : Anda juga boleh terus menghubungi kami atau WA Business di talian 03 6143 5225 untuk membuat pertanyaan tempahan.

Bagaimana penghantaran dilakukan?
Anda boleh memilih samaada penghantaran menggunakan POS MALAYSIA atau POS LAJU. Kos penghataran akan direkodkan kedalam invoices pembelian. Kos penghantaran bergantung kepada berat barang dan jarak penghantaran samaada dari Semenanjung Malaysia, Sabah. Sarawak atau Antarabangsa. Anda juga boleh menggunakan perkhidmatan discharge curier anda sendiri atau datang terus ke kedai kami untuk pengambilan barang siap untuk mengelakkan kos penghantaran yang tinggi.

Bagaimanakah kualiti kain yang digunakan?
Kuaiiti kain bergantung pada budget anda, kebiasannya kami mengcadangkan kain jenis Viscose Double Yarn kerana prbezaan kualiti pada harga yang berpatutan. Kebanyakan kemeja korporat jabatan-jabatan dan kementerian-kementerian kerajaan seluruh Malaysia menggunakan material ini.

Bagaimanakah pengukuran saiz dibuat?
Kami menggunakan standard ukuran Asia (Lelaki atau Wanita), Sila semak Ukuran Standard Creeper Creative.

Berapakah harga seheiei baju?
Harga baju bergantung kepada kuantiti order, kami memberi diskaun 8% hingga 20% untuk tempahan melebihi 50 pcs. Sila isi borang 'request quotation' untuk mendapatkan harga.